2011-03-05 ? 19:55:08

Svar på frågestunden!

Svar på frågestunden! Har valt ut vissa frågor, eftersom vissa var så pass oseriösa och sen orkar jag tyvärr inte svara på mer, kan ha fler frågestunder längre fram! :)


1. Har du någon pojkvän nu?
Svar: Nej det har jag inte :) Det är ganska skönt att vara singel faktiskt.




2. Var har du köpt dina converse, med Usa Tema?
Svar: Dom är köpta på Trampolin, på väla. Går även att beställa på internet! :)



3. Hur gammal är du? Det står inte i din profil?
Svar: Jag är 15 just nu och fyller 16 i September. Ja jag vet, jag har inte hunnit pilla runder med designen. :)


4. Varför ska du på rättegång nästa vecka?
Svar: Det är ganska personligt, men det hände en del under sommaren 2010, det är väldigt många inblandade, som tur var jag inte 15 och döms inte, utan jag ska bara vara vittne. :) Vill tyvärr inte gå in på mer detaljer, de som vet dom vet, fler ska inte veta.


5. Har för mig att du umgicks med Sandra Ekelund rätt mycket innan, varför slutade ni umgås?
Svar: Jadu, jag vet tyvärr inte det. Vi gled nog helt enkelt ifrån varandra, vi blev ovänner. Vi var rätt lika om man säger så, envisa. Men vi snackar igen och har faktiskt pratat om att träffas någon dag! :) Men jag saknar henne också, eftersom vi var varje dag, hela tiden. Har väldigt mycket minne med henne iaf.

6. Vilka brukar du umgås med?
Svar: Jadu, det är olika. Är ju ovän med dom jag umgicks med innan, nu är det nog mest Alexander,Paulina,Rebecca. Beror också på vad man ska göra, träffar ju såklart fler men det är mer sällan.


7. Vad har du för klädstorlek?
Svar: Det är olika, i vissa tröjor har jag S och vissa M, beror på modellen. Jeans har jag 36-38.


8. Hur känns det att vara kändis om man tänker på existenz?
Svar: Jag bryr mig inte så mycket, folk säger att man kommer in överallt osv nu, men tror knappast det stämmer. Och känd, kan inte påstå det..

9. Varför umgås du inte med Tobbe och Hanna mer, man hör aldrig något i bloggen om dom mer?
Svar: Vi är ovänner, iaf jag och Tobbe,vet inte riktigt vart jag har Hanna i nuläget. Men vi umgås inte mer, inte förtillfället iaf. Det är en väldigt lång historia också.

10. Vilken är din favorit affär?
Svar: Det är zebra, lilla zebra, spirit stores, Hedbergs och Mq faktiskt :)

11. Här på bloggen verkar det som att du är ganska bortskämd? Betalar du dina saker själv eller? Hur mycket pengar får du i månaden?
Svar: Bortskämd och bortskämd, jag betalar ingenting själv, inte i klädesväg och så. Det enda är nog cigg som jag får bekosta själv, för mamma vill inte vara hjälp till rökningen. Jag får även 600 kr i månaden som jag ska ha, som sätts in på mitt kort, men får självklart pengar när jag behöver också. :)

12. Vad ska du söka efter grundskolan?
Svar: Jag har sökt till DCC - Design and construction college i Helsingborg, där valde jag turism och entrepenör, sen tog jag Rönowska-Turism och Dcc i malmö-turism entrepenör, har ju först varit inne på att välja att gå NV, men känner att jag inte riktigt fixar plugget. Har ju varit väldigt sugen på procivitas innan :)

13. Vart gymmar du? Och vad kostar det?
Svar: Jag gymmar på Turns, vid min skola, ett halvårs kort kostar 1600, beroende på om du bara vill ha gym eller pass. Jag har båda delar, men gymmar bara. :)

14. Använder du löshår? :)
Svar: Ja, ibland. Mest för att mitt hår är så pass tunt och hyfsat kort just nu. :)

15. Kan inte du börja lägga upp outfits bilder? Hade varit super! :D
Svar: Jo det kan jag göra, men det är inte alltid jag hinner att ta det på morgonen :(


16. Har du facebook? Isåfall vad heter du? :)
Svar: Nettan Ellinor Persson :)


17. Kan inte du fota ditt rum och lägga ut på bloggen,hade varit kul och se hur det ser ut :)
Svar: Jo det kan jag göra, men här är oftast så pass stökigt så, men någon gång när här är rent, hehe :)

18. Vilka bloggar brukar du läsa? :)
Svar: Jag brukar läsa kenzaz, dessies och såklart mina kompisars :)


19. Vilket är ditt favoritplagg? :D
Svar: Det är nog min oddmolly tröja, den är galet söt! Jag bara älskar deras kläder! :)


20. Vad brukar du göra på fritiden? :)
Svar: Festa, umgås med kompisar, gymma, vara i kyrkan. Det är nog det :)

21. Vem var din första kärlek?
Svar: Det var Patrik, men tyvärr ingen jag vill prata om, han var ett svin..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: