2011-03-15 ? 15:44:54

love,laugh

Har tyvärr inte blivit någon bloggning på väldigt länge, men helgen har varit väldigt fullspäckad iaf! I fredags var det ju först rättegång, och efter det bar det hemåt ett tag, åt och lite så, sedan åkte jag ut till Klippan för att vara med Paulina, träffade även Sandor då om jag inte minns fel, Kasper, Jocke och dom puckona! Var även halvvägs på väg till storäng, fyfan galet långt att gå, när vi nästan var hemmma kom Jocke och ngn störd idiot och hämtade oss, sen hämtade vi upp Kappe innan han lämnade oss hemma. Lördags vaknade vi ganska sent faktiskt, åkte hem kl 4 eftersom jag skulle på 20 års fest, hemma hos Sandra. Väl där åt vi lite och massa sådant, sen vid 9 ville jag dra ut till klippan igen, men fick inte för mamma, och de som känner mig vet precis hur jag är, jag gör tvärtom. Väl ute i klippan träffade jag Paulina, sen gick vi till Sandor, tog en cigg och lite snack. Innan Tanja och hennes fulla mamma kom haha. Så vi blev där ute i någon timme innan Jocke också kom, var väl hemma runt 2 hos Paow :) Vi kollade även klart paranorml, awesome film innan vi somna, typ 5? haha, i söndags gick jag hem till Tanja vid 1 eftersom Paulina skulle på kalas, sen satte jag mig på stationen i ngn timme och vänta på henne, innan vi träffade Tanja. Sen bar det hem till Paulina igen och jag färgade hennes hår, plus så åt vi lite ;) Sen blev det ut igen med Tanja, yra runder lite. Snackade med Totte, Jocke och sandor, igen.. Sen gick vi faktiskt in till Tanja för vi fick iden till att köra anden i glaset, det funkade dessvärre. Lite små segt att komma igång men roligt var det. Fick svar på jävligt mycket, frågade ju såklart saker jag visste.. Vi höll på med det några timmar, skulle egentligen åkt hem i söndags också, men eftersom det har hänt massa hemma så ja, jag fick alltså ikke komma hem. Så blev hos Tanja, och kände mig smådålig i måndags morse så blev kvar där så var inte hemma förrens igårkväll. Känner mig fortfarande halvdålig, fryser och massa sånt, inte okej alls! Men imorgon blir det iaf skola, eftersom det är nationella! Resten utav dagen ska jag ägna mig åt plugg, har en massa. 3 prov denna veckan, ett inlämningsarbete, och måste fortsätta på boken, kom och hjälp mig och dö typ? Vi hörs sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: