2011-03-18 ? 16:21:44

HEHEHE

Sitter hemma hos min lilla älskling, Paulina. Tog svin långt tid att komma hit, eftersom jag betalade bara till bjuv, och den där biljetttanten kom aldrig. Så jag vågade ju såklart inte chansa? Så jag hoppade av, tog tåget till åstorp fick betala ytterliggare 17 kr. Sedan bussen ut till klippan, 40 kr åt helvete. Haha, men det är chill! :) Snart kommer Tanjis hem också, så då ska jag hem till henne, wihu! Åker antagligen hem imorgon också, för ska ju till ullared på söndag. Så mamma får hämta mig, awesome!! Nä, nu ska jag och Paulina nog snart baka kladdkaka, mums! Inte ätit något på hela dagen eftersom pastasalladen var slut i skolan och det andra var blööö.. Nä nu har jag inget mer att säga. Puss :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: