2011-03-17 ? 21:52:29

make it up too me.

Känns som om jag tappat det här med bloggen, har inte samma vilja och lust mer. Det tar en stor del av sitt liv att sitta här och lägga ner massa tid, men självklart vill jag inte svika alla underbara läsare! Är även sugen på något nytt, en ny start helt enkelt, funderar på att byta till devote. Men när det vet jag inte. Ibland är det även så underbargt att bara få skriva av sig ett tag, tycker faktiskt det är rätt så roligt att sen läsa tillbaka på allting även andras bloggar, förstår inte ens hur man kan tycka andras liv är så himla roligt, man har ju ett eget att leva? Just nu ligger jag iaf i badet, håller på att läsa min bok som vi fått i skolan. Känner att jag inte kommer fixa detta mer. Det är alldeles för mycket som går runder i hjärnan nu. Nästa vecka ska vi dock inte snacka om, boken ska vara färdig, eng-prov, ma-prov,spanska diagnos, hk prov, och so prov. Detta går över gränsen, ni lär ju veta vart jag håller hus ifall jag inte kör någon uppis. Framför böckerna.. Tänkte även berätta lite om vad som hänt igår, blev först skolan. Duktigt och efter det blev det en 25 minutare på solariumet, och därefter en timmes träning. Kändes faktiskt väldigt bra efteråt, vid halv 6 tog jag bussen mot konfan, eftersom det var fusk. Var där redan kvart över 6, frös som en galning. Fick träffa min eferlängtade tanja hihi! Idag var de även skola som vanligt, slutade redan kl 12, hur awesome? Där efter gick jag hem, somnade ett tag, mycket skönt! Lite över sex var det dags för käk och prata igenom mitt utegångsförbud, haha. Kom överrens emd att jag skulle städa hela huset, 3 våningar (?!) bara till att sätta igång! Bakade även mina favorit-kladdkakemuffins.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: