2011-03-17 ? 23:02:37

g six

Nyss kröpit ner under täcket, även målat naglarna i baby rosa. övergulligt! Helgens planer blir iaf att imorgon blir det träning, sen sätta sig på tåget ut mit klippan och träffa paulina och vänta till tanja kommer hem! Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra! Lördag är inte riktigt bestämt iheller, antingen åker jag hem eller stannar jag hos tanja! Söndag blir det faktiskt ullared! Inte varit där sen i november, ska faktiskt bli super kul hehe! :) ska se om jag hittar något smycke, är inte så mycket för deras kläder. Men produkterna som finns tex på kicks är mycket billigare där. Även ifall det inte är jag som betalar. Älskar att gå runder med en egen kundvagn och bara plocka hihi. Nej, nu ska jag faktiskt försöka sova eftersom det är skola imorgon och även en efterlängtad fredag! Puss på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: