2011-03-19 ? 13:59:04

19 mars

Nu har vi faktiskt vaknat, sitter vid datorn nu och ska strax dra igång en film med Tanja. Kvällen igår var rätt sjuk, blev först hem till Tanja och chilla lite, innan vi drog till ica och handla, väl hemma satte vi igång " i spit on youre grave", helt okej film, jävligt psykad iaf! Senare skulle vi ut och träffa Becker, jag, Emelie,Paulina och Tanja. Vänta på bussen med han, sen ställde vi oss vid netto och då körde Byrlen och dom förbi ett antal gångert, störda? Efter ett tag kom Nicky och Dennis, fyllo. Stod där ett bra tag och snacka, innan där kommer ännu fler killar som jag iaf inte kände. Så stod vi och snacka med Mirza rätt länge, söt kille hehe. Vid halv 3 eller något begav vi oss hemåt, och satte oss och körde anden i glaset innan det var dags att gå ut och träffa Måns och hans kompis? För lille söte Emelie tvinga ut mig, dumt.. Lite över 4 gick jag och Tanja in och Emelie joina dom. Sen decka vi fint, hihi. Om 1 och en halv timme börjar mitt älskade HIF! taggad som satan!! :D Nu ska vi glo en film och sedan fotboll, yäää! Hörs sen! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: