2011-03-09 ? 22:12:27

get trough

Sorry för dålig uppis, men idag har det hänt massor. Haft prov i skolan, som jag failade väldigt stort på, No är inte riktigt min grej. Sedan påväg hem så gick jag in till Jennie ett tag, träffade hennes lille bebis, trevligt. Lite över ett körde hon mig ner i stan, där jag mötte upp Tobbe. Sedan gick vi in på Grand, alltid lika trevliga där så det är super! Fikade lite med dom, städade faktiskt ett rum också hihi. Väl hemma så åt jag lite nudlar innan det var dags att åka igen, denna gången till kyrkan. Var i en helt annan idag, vår ungdomsgrupp med St: Anna kyrkan, det var väl helt okej.. Lite efter nio blev det bussen hem med Jim och Tanja. Just nu sitter jag faktiskt och äter lite, ska även sätta igång och göra min engelska redovisning, som skulle varit gjort för ett bra tag sen. Ska skriva om den och förbättra den, så ska spendera kvällen/natten till det. Men vi hörs imorgon, för nu måste jag börja. Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: