2011-03-10 ? 19:54:09

create life

Kör just nu en mobilblogg eftersom jag inte orkar och har tid att sitta framför datorn. Idag har det varit en vanlig skoldag, slutade redan vid 1 eftersom det inte blev någon hemkunskap, lagom skönt. Väl hemma åt jag lite nudlar, hehe fått ett beroende utav det nu igen. Nu ska jag fortsätta kolla på beck och sedan läsa lite i vår bok som vi fått i skolan, vill få allt klart så snabbt som möjligt. Imorgon blir det ingen skola, förhoppningsvis eftersom det är rättegång redan klockan 9 imorgon, nervositeten börjar tyvärr komma nu, hoppas på att kunna sova imorgon! Mamma var även och köpte ett par nya byxor till mig idag, ett par svarta eftersom mina har gått isönder, kan slänga upp en bild på dom imorgon. Vi hörs möjligtvis senare. Puss! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: