2011-01-09 ? 01:16:24

written in the stars

Förlåt för jag inte har uppdaterat, men har haft mycket annat för mig. Sovit ganska mycket sen knappt varit hemma. I torsdes var det iaf filmkväll, började med att vi åt pizza, valde filmer och lite annat smått och gott. Gick senare ner i källaren med all vår packning och la ut våra madrasser, innan det blev en snabb röke paus! Första filmen blev 2012, grymt bra film. Därefter blev det inception, avatar, black hawk down och book of eli. Vädligt bra filmer faktiskt, trodde inte jag skulle gilla de, för sånt faller inte mig direkt i smaken. Men dom var galet bra! Sov iaf inte på hela nat2en, var klara med filmerna runt 9 på morgonen och då blev det frulle. Runt 10 var det dags att åka hem, men carola skulle inte hämta oss fråns halv 11, så tog hannas madrass och la mig utanför kyrkan, skönt var det. Kom en störd gubbe och glodde och vi bara skratta, var ju såklart övertrött och drog dom sämsta skämten, inte riktigt men nästan.. Vi tänkte åka till ishallen efter men nej, vi beslutade oss för att åka hem och sova, så blev det också. Väl hemma sov jag gott tills mamma väckte mig lite över 4, skulle ju bort till min brors flickvän för att käka, trevligt! Var hemma runt halv 1, la mig och snacka med mitt hjärta tills halv 6 på morgonen, begåvat. Idag gick jag upp runt halv 3 för att träffa hanna, vi gick till walle och handla cigg. Sen drog vi hem till mig och käka frukost, kollade även lite på film innan vi gick och mötte tobbe, ytterliggare en runda till walle.. Sen drog vi hem på varsitt håll, och vem somna om inte jag? sen var de dags för käk eftersom vi hade gäster. Jag såg ju ut som jag var en uteliggare, haha. Med andra ord väldigt yrvaken. Runt 8 träffade jag tobbe och hanna, drog hem till tobbe eftersom det var så slaskigt och jag har inte mått helt okej idag. Drog mig hemåt vid 11 och satt där nere och snacka lite och nu ligger jag i sängen, ska försöka sova så tidigt som möjligt idag. Men lär inte lyckas. Detta var nog de längsta och tråkigaste inlägget jag gjort. Ska bli bättre på att slänga upp bilder också. Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: