2011-01-19 ? 17:59:00

unfaithful

Just nu är min blogg verkligen världens tråkigaste, ska självklart fixa designen. Börja ta bilder till dagens outfit, lägga ut massa tips och annat smått och gott. Men känns inte som om jag bloggar helhjärtat, ska verkligen ta tag i det för er som läser! Statistiken höjs mer och mer vilket känns bra, men allting är så jäkla ointressant att läsa. Kanske för att det inte händer allt för mycket i mitt liv just nu. Finns knappt något att göra, spenderar upp mina pengar på ren skit, tex cigg. Och känns fel att be mamma om pengar hela tiden. Visst någon gång gör ju inget men alltid, känns dumt. Man får skuldkänslor inom sig. Men ska försöka få lite roligare inlägg med bilder och så, men är ganska lat så de lär väl bli lite då och då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: