2011-01-27 ? 20:43:28

to cool for school - or not

Pluggar just nu faktiskt, gör ett powerpoint arbete till skolan eftersom vi har redovisning imorgon, jag som fått göra allting. Lär få sitta någon timme till, har även gjort en NO rapport som jag ska skicka in imorgon, känns skönt att ha det avklarat, ska faktiskt fortsätta och göra så, bli bättre i skolan, komma i tid, höja mina betyg. Mitt mål är iaf att gå ut med 250 poäng, jag ska verkligen försöka, skolan går först för mig, för om jag inte kommer in på den linjen jag vill kommer jag ångra mig något så sjukt. Jag har bestämt mig, jag ska kämpa! Säkert många som inte tror mig nu, som faktiskt känner mig, men då tror ni verkligen fel, jag ska ändra mig. Kommer nog själv bli chockad utav mina egna betyg sen, något jag verkligen ska fixa det är matten. Ska även ladda upp bilder sen, men det blir nog om någon timme när jag är färdig med mitt arbete.. Puss så länge
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: