2011-01-20 ? 09:04:00

produkter

Tänkte även berätta vad jag använder för produkter till hår och lite sånt. Bytar rätt ofta. Hår: Just nu använder jag dove, luktar gott och håret blir verkligen rent. Använder både schampoo och deras balsam. Jag gillar att variera mig. Kroppen: doves grön gurka, den luktar jätte fräscht. Och ibland hallon-dusch. Efteråt brukar jag smörja in mig med ldb-bodylotion/bodyshops vindruva: kan inte riktigt säga vad den luktar. Men den luktar iaf riktigt gott och den återfuktar jätte bra. Ansiktet: tvättar med garniers pure skin och garniers scrub, brukar även slänga på någon ansiktsmask då och då. Använder även biotherms gele liknande grej. Lägger den i ansiktet i 10 minuter så att det blir som en mask, sen drar man av det. Blir verkligen len. Efteråt använder jag olay's fuktgivande kräm, kan rekomendera den för alla med torr hy.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: