2011-01-05 ? 01:20:19

Min dag

  • Min dag började med att jag gick upp och sminka mig och klädde på mig lite snabbt, sedan kom mamma och hämtade mig. Skulle på förhör hos polisen. Efter det åkte jag hem och käka lite, sen la jag mig i soffan och kollade lite på jönsonligan, somnade även då. Efter det åt jag lite innan jag gick upp för att duscha, precis när jag kommit ut ur duschen kom Tobbe och hanna, då fetade vi oss upp till brunnen innan vi gick hem till Hanna för att hämta deras datorer, sen satte vi oss på röven och åkte ner för backen. När vi kom hem till mig satte vi oss i sängen allihopa med varsin dator, hehe. Runt tio gick vi ner i vardagsrummet och satte oss med datorn igen, nu har vi suttit här i flera timmar, tills vi fick ett flirr runt 12 och åkte pulka, haha vi tog någons pulka. Sen lämna vi faktiskt tillbaka dom. Nu är vi här igen och ska sitta uppe tills imorgonbitti.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: