2011-01-05 ? 01:24:19

Min bästa vän/vänner..

Min bästa vän, eller mina två absolut bästa vänner är Hanna och Tobbe, som jag skrivit väldigt mycket om. Tobbe och jag går i samma klass, och har känt varandra sen vi var 5. Han bodde snett över mig när vi flyttade in, vi har hållt ihop nästan sen dess, men sen flyttade han och han gick på andra avdelningen i sexårs. I fyran hamnade vi i samma klass igen, och vi har hållt ihop, vi träffas i princip varje dag, vi ska även gå samma linje sen. Ska bli roligt hehe. Hanna är även min bästa vän, kännt varandra sen jag gick i 1:an då Hanna hamnade i samma klass som mig, vi umgicks varje dag, sen bytte Hanna skola. Och vi tappade kontakten helt, Hanna och Tobbe lärde känna varandra när dom gick i 6:an i slutet, jag gillade inte Hanna just då, men när jag började 8:an fick vi upp kontakten igen, nu umgås vi alla tre. Är riktigt glad att vi fick upp kontakten igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: