2011-01-19 ? 17:36:00

lalalalalala

Ligger just nu i sängen och kollar på scrubs, är hyffsat trött men försöker att inte somna.. Om en timme ska jag iaf åka upp till konfan, mamma får köra mig eftersom jag inte orkar ta bussen upp dit nu. Tar nästan en hel timme i och med vi bytar buss också. Skolan idag var rätt chill, vaknade runt 10 eftersom jag inte orkade gå upp imorrse, drog mig mot bussen och självklart var mitt busskort spärrat, så bara till att börja gå till skolan så blev 2 och en halv timme sen, kom mitt i NO:N tur var väl det eftersom jag verkligen hatar det. Efter det blev det lunch, började sedan tidigare eftersom vi flytta lektionen för att sluta tidigare. Men jag gick redan halv 1 eftersom vår lärare är så jävla efterbliven, skulle egentligen åkt och kollat min piercing men orkade verkligen inte. Gick hem sen med tobbe, ha9 mådde inte så bra så vi gick hem till mig, käka lite, spela kort innan han skulle dra till konfan för konfirmationssak (han är alltså ledare för dom små ) så la mig framför tvn och kollade på prinsessa, har aldrig sett den innan och vet att den gått på bio, riktigt bra film hehe. Blir nog uppis när jag kommer hem sen. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: