2011-01-19 ? 17:42:56

inte lätt när det är svårt

Är verkligen sjukt sugen på att åka och shoppa, självklart tar jag med mamma och hennes plånbok. Hehe. Känns som om det var alldeles för längesen jag shoppa, har så fruktansvärt mycket kläder som jag knappast använder, till och med prislappar kvar på vissa kläder, man kanske skulle slänga eller ge bort ett plagg varje gång man handlar ett nytt? Min klädstång håller iaf på att gå sönder av alla kläder. Min favorit affär är även spirit stores, zebra och oddmolly. Därför blir det lite dyrare kläder varje gång men mindre plagg. Ifall jag hade handlat på gina tex kanske de hade blivit 7 st ist för 3. Men fint ska det vara!
Kommentarer
sara

vaa? finns en oddmolly butik i stan? var?!

2011-01-19 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: