2011-01-11 ? 21:46:59

Freedom

Just nu sitter jag i sängen, har precis duschat och ätit lite. Blev väckt vid 3 idag av mitt hjärta och därefter av tobbe, tyckte faktiskt inte det var dags att gå upp då men det tyckte dom, så det var bara till att gå upp. Klädde på mig lite snabbt och åt, eftersom dom skulle komma vid 4, satt och spelade lite kort och chillade. Runt 5 gick vi hem till Hanna för att hämta hennes träningskläder innan vi begav oss upp till Elineberg, inne på gymmet så fick jag sitta och vänta i en timme på tobbe och hanna eftersom dom skulle ha en instruktör, så där satt jag.. Runt 7 kom dom igen och då gick vi in och tränade, tränade inte så hårt idag eftersom vi ska köra imorgon efter skolan :) Runt halv 9 gick vi hem, skulle ju gå igenom parken vid bron/bäcken, det slutade med att vi satte oss ner på rumpan och åkte, verkligen glashalt ute. Hanna la dessutom en fin vurpa, hehe! Nu ska jag iaf välja kläder tills imorgon, eftersom jag fixar inte direkt att göra det på morgonen, för då blir det att jag står där i minst en timme, sen ska jag faktiskt försöka sova eftersom skolan börjar imorgon, skönt att vi bara ska gå 3 dagar denna veckan, för sen är det helg igen. Helgens planer blir iaf att vara med F och även träna två pass med Tobbe, ska kanske också gå på zumba, lite sådär halvnajs. Tycker min blogg är så himla tråkig just nu..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: