2011-01-18 ? 17:35:47

Broken.

Förlåt för super dålig uppis, men har helt enkelt inte haft tid, prioiterat det som är viktigt för mig, tex att träna och umgås med kompisar. Varit sjuk idag med, gick inte till skolan imorse, mådde verkligen jätte dåligt. men runt 11 har flera ringt mig över 10 ggr och smsat, trodde ju någon dött. Men vi hade vår företagssak, bara till att göra vid sig snabbt och åka till skolan, även fall jag inte hade någon ork. Väl i skolan så kunde vi inte åka till det företaget, så blev ganska sur eftersom jag åkt dit. Men senare gick vi iaf in till Aulan, jag tobbe och bimob. Sjöng och lite sådant, sen drog vi till gymmet med Hanna, och satt bara och kolla eftersom jag inte fått mitt gymkort ännu,tyvärr.. Nu ska jag iaf laga mat,bestämde mat för idag så. Även sjukt sugen på brownies, galet onyttigt men aa. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: