2010-11-30 ? 21:29:17

fall for you

Har precis krypit ner i sängen, och så var det inget DH på 5an?! blev besviken men det var någon annan knas film, så får väl kolla den och sen försöka sova så jag orkar med morgondagen. på morgondagens schema blir det först praktik. sen blir det hem till mormor ett litet tag innan mamma kör mig till kyrkan. så det lär nog inte bli något inlägg innan 22 imorgon, tråkigt nog. möjligt att jag fixar något tidsinställt inlägg. lär inte bli någon uppis från torsdag-lördag heller eftersom mina föräldrar åker till england och jag har ingen möjlighet till internet, kanske någon dag men väldigt tveksamt. Blir istället en väldig massa uppis i helgen istället. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och äta en lussebulle, mumma! pussar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: