2010-11-30 ? 16:28:15

cold as ice

Idag har varit en slappe dag, har inte haft någon praktik varken igår eller idag. Så har fått sova ut dom här två dagarna, var även i kyrkan igår och bakade julgodis, helt okej faktiskt och det bästa är ju att jag inte äter sånt. Varken marsipan eller ischoklad, tycker helt enkelt det blir för mycket. Så det tackar jag för! Idag gick jag upp runt 10, gjorde mig en sjukt god milkshake med jordgubbsglass, hallon och ananas. väldigt onyttigt men galet gott, och någon gång får man ju unna sig sådant. Sen har jag mest legat på soffan, mamma kommer strax hem och då ska vi sätta igång med att baka lussebullar, mums.. dom är dock bäst när dom precis är gjorda, men det är allt. sen ska jag sätta mig med mammas iphone och ladda ner en himla massa, förstår inte varför äldre människor ska ha det senaste? känns så onödigt. men får väl vara snäll mot lilla mamma,hehe. nej nu har jag inte så mycket annat på hjärtat. Gör enuppis senare, puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: