2010-11-30 ? 16:17:17

changes

Jag har haft en blogg här innan också, eller den finns ju. Jag valde att inte ta bort den eftersom det kan vara kul att läsa om något åt och tänka tillbaka på vad man gjort då. Jag slutade även blogga i augusti, har haft mina perioder där jag velat blogga men inte haft tid eller lust, men man blir så himla sugen när man sitter och läser andras bloggar. I denna bloggen kommer det handla om shopping, min vardag och en massa annat. Jag ska försöka att göra flera uppisar varje dag, blir dessutom enklare nu när jag kan blogga från mobilen. Eftersom det har tagit ett tag för mig att kunna skriva härifrån. Men förhoppningsvis kommer det gå nu! Ska också försöka lägga upp bilder här, men tur i oturen har min dator crashat. Så när jag får tummen ur röven ska jag ringa till compaq och be dom hämta datorn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: