2010-12-01 ? 22:24:41

written in the stars

Hej bloggen! har precis kommit hem, eller precis och precis. Dagen idga har varit ganska lugn. Började ju 8 imorse med att städa runder lite (som ni vet är jag på praktik) skulle dammsuga 5 våningen men jag vågar inte vara där uppe, varför tänker jag inte skriva här. Men jag har mina anledningar. Åt vi lunch, gottit! Har även varit i kyrkan nu ikväll och snackat om vår resa som blir i februari 2012, ganska långt tid dit men jag ser verkligen framemot det, 10 dagar i jerusalem och sen vidare till prag och shoppa, kan det bli bättre? nu ska jag iallafall fixa mina naglar ett tag innan det är dags att krypa ner eftersom en tidig morgon väntar, börjar klockan 7 imorogn men slutar nog runt 12-1, väldigt skönt. Helgens planer har jag inte ens kommit till, känner för en ganska lugn helg med tanke på vad som hände i lördes, har verkligen lärt mig en läxa! Och som ni vet kommer de nog inte bli något bloggande förrens på lördag, hoppas på att kunna uppdatera. Men nu ska jag fortsätta, have a nice night! .)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: