2010-12-21 ? 22:26:06

straighteen up little soldier

Just nu sitter jag i sängen med datorn, det är fan snorkallt ute. Hade duktigt med kläder på mig och ändå hjälpte det inte.. Vi kastade lite snöbollar ute, men tillslut var det inte ens roligt, så vi gick och träffade Anna ett litet tag, stod och snacka tills det gjorde så jäkla ont i fötterna så vi begav oss hem. Skulle egentligen ta en dusch nu, men känner att jag faktiskt inte orkar. Börjar ändå 11 imorgon, så har mycket tid på mig. Även ifall det inte är speciellt bra att duscha innan man går ut.. Efter skolan imorgon blir det hem till Hanna med Tobbe, sen ska vi nog åka ner i stan och ta en fika och planera allting inför nyår! vad ska ni göra på nyår? Jag kan tyvärr inte berätta vad jag ska göra på nyår här i bloggen, för vet inte riktigt om vem som läser den, så det får tyvärr bli så.. Sitter just nu och ska fixa mig mobil också, eftersom jag uppdaterade den innan, det behövdes den blir mycket snabbare, du kan ladda ner mer och massa såhär. Om ni hört talas om whatsapp så smsar du gratis till alla som har den appen, det gäller då smartphones, ihpones och något nokia. Sjukt bra faktiskt! På vissa telefoner kostar den ungefär 7 kr, och på vissa inget. Men är jäkligt sugen på en iphone 4, men har inte direkt önskat mig den. Så vi får väl se. Önskar verkligen att det hade varit sommarlov imorgon istället för jullov. Åker ju utomlands nästa sommar med kompisar, men först blir det sommarjobb. Sen i november åker jag igen, underbart! Medans alla andra får frysa i nordpolen, hehe! Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga, mer än att jag ska försöka lägga över allting från hårddisken till min dator imorgon, ifall jag hinner vill säga. Annars får ni ha det super, puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: