2010-12-09 ? 20:28:47

shoppaholic

Nyss kommit hem från väla med mammsen, blev en ny tunika/tröja och ett par vantisar. sånna utan fingrar. är fortfarande shoppingsugen. så får fråga mamma lite sådär gulligt, med hundögon imorgon ifall vi kan åka och handla, hehe! träffade också hanna nyss, snackade, tog en cigg och lite så, alltid trevligt. Nu tänkte jag faktiskt lägga mig i ett varmt bad, med massa ljus runt om och en ansiktsmask, ganska avslappnande faktiskt. måste också skrivva om ondskan tills imorgon och någon engelska redovisning. Ska speciellt göra svenskan eftersom jag kommer få VG i det och då måste jag lämna in det! Men min kära dator är fortfarande inte laagad, så får väl fråga mamma om man får låna hennes. Nu har jag nog inget mer att säga i guess, skriver möjligtivs senare. pusss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: