2010-12-06 ? 16:26:58

lucia

Hej gullisar! Ligger i soffan just nu. Har precis ätit lite och ska strax bege mig till kyrkan med tobias. Idag valdes det ut vilka man kan rösta på som lucia i skolan. Det skulle vara 1 från varje handlednings grupp, men vi blev 6 stycken, är faktiskt en av de 6. Röstningen börjar imorgon och sen får vi väl helt enkelt se vem det blir. Var skolans lucia när jag gick i 3an. Det var verkligen jätte roligt. Hoppas på att jag blir det i 9an också hehe. Blir nog inte fler inlägg idag. Eftersom jag somnade halv 8imorse. Och skulle upp 8, underbart. Så när jag kommer hem sen lär jag somna direkt. Men nu måste jag fixa undan lite innan jag går. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: