2010-12-10 ? 22:27:37

long day

Förlåt för jätte dålig uppis, men har haft fullt upp hela dagen faktiskt. Först var det då skola, efter det blev det hem till Hanna med tobias. Tog sedan tvåan ut till ödåkra för han skulle klippa sig, var tänkt att vi skulle gå på väla också. Men vi är fruktansvärt sega så det hann vi ju inte.. Åkte sedan hem, åt faktiskt pizza. Galet gott. Vid lite över 7 körde min bror mig till hanna och sen åkte vi tre ner till sundsgården och mötte kimba där vi såg en föreställning som vår fame lärare på skolan gjort, den var riktigt bra, tyvärr var det sista föreställningen idag. Just nu sitter jag faktiskt i sängen, är alltid så himla trött på lördagar. Hård vecka! Morgondagens planer är inte planerade ännu, ska iaf sova ut! Brukar alltid bli så, väldigt skönt. Nu har jag inte så mycket mer att säga mer än att jag ska kolla på idol och kolla när jay tar hem det, helsingborg! Hade varit väldigt kul eftersom det är nästan ingen som brukar komma med här nere ifrån. Det som också var synd var att michaela åkte ut, det var ju ett tag sen. Men hade varit roligt eftersom man känner henne och hon är så pass duktig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: