2010-12-09 ? 21:58:22

last time i would try was yeasterday

Sitter just nu på mammas dator, har suttit här i över en timme med mitt "arbete", känns ganska skönt att vara färdig med det nu. Har inte ens hunnit bada, så blir faktiskt att göra det nu. Är riktigt trött också, eftersom jag inte sovit i eftermiddags som jag alltid brukar göra. Sen kommer jag nog sova väldigt skönt, hoppas jag. Men känns som det är en himla massa saker jag ska göra.. Känner mig stressad, men lär väl inte komma i säng förren om 1 timme lite mer.. Inte okej faktiskt. Men nu har jag inte mycket mer på hjärtat. Skriver imorgon när jag får tid,för har inte riktigt bestämt vad jag ska göra imorgon. puss på er snyggingar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: