2010-12-21 ? 19:32:43

last christmas

Just nu sitter jag framför min älskade dator, tog bara en vecka att få tillbaka den, den har till och med varit på en fin resa till polen, hehe. Allting var tyvärr borta på den, lite smått besviken.. Har även uppdaterat min telefon, blir mycket bättre och snabbare då. Men de flesta nummerna har försvunnit :( Idag började jag iaf halv 9 med att städa skåpet, efter 5 min hade jag rast till halv 10 och sen träffades alla i matan, och vi fattade såklart att det var någon dum skattjakt, hamnade iaf med Natalie,Julia och Jonte. Ändå bra grupp, åkte runder i hela stan och leta efter saker.Åkte även upp till Olympia och skulle träffa en spelare, men såklart är ju dom på semester, smått segt faktiskt. Men vi gjorde alla uppgifter utom två. Jäkligt bra! Jag tror vi vann faktiskt, men det återstå att se imorgon! Imorgon är det även jullov, efterlängtat hehe! Ska iaf hitta på något imorgon när vi slutar, börjar ju 11 så det är skönt. Julafton närmar också sig, bara 2 dagar kvar.. love it! Nu måste jag iaf sluta skriva för Hanna och Tobbe kommer strax och då ska vi röra oss utåt, skriver antagligen senare. kisses.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: