2010-12-19 ? 16:07:00

keep fighting

Just nu sitter tobbe och jag och ska slinga mitt hår. Det gör jävulskt ont. Han sitter och drar igenom hår på den där jäkla masken, inte skönt alls! vi var också nere på willys och handla färg, skor , och glass, hehe. Har tyvärr inte blivit någon uppis i helgen heller.. I fredags åkte jag och tobbe iaf ner till grandhotel och snacka med handledaren och de som jobba där, hjälpte till och packa in julklappar. Sedan åkte vi tills hans pappas jobb och hämta pengar, sen stod vi och vänta på bussen så träffade vi även sammy och cassi, väl ute på väla mötte vi upp isak. Köpte bara ett par canada snow strumpor till mamma i julklapp. Åt även donken, gotte! Var hemma runt halv 8 och kimba följde med hem sen. Hade kalas hemma för min bror som blir 19 på tisdag, så träffade kusiner och massa sånt. Efter ett tag åkte jag och kimba med min brors nya bil. Asnice, en bmw som kommer ut 2011. Riktigt fet! Sen lämnade han oss hos tobbe och vi gick ut och bomba bussar och hus med snö. I lördags hände det inte så mycket till en början, kollade massa film. Senare drog jag ut med tobbe och hanna, började ju självklart kasta massa snöbollar. Överallt och ingenstans. Kastade till och med in i bussarna på busschauffören haha. Sen träffade vi elin och alma och fortsatte med de vi gjorde. När vi alla vatt hos mig gick vi och lämnade hanna vid bussen där vi träffade 4 killar som jag började kasta snö på. Tillslut bar en av killarna upp mig och la mig ner i snön, haha fyfan vad jag garva. Vid halv 12 var jag hemma igen eftersom det var ganska kallt. Btw idag när vi hoppa på bussen vid willys så diskutera om det var samma busschaufför som igår.. Och det var det fan och med. Jag bara: det är han!! Så när vi gick på skratta han. Tur de var den unga chippen. För vet inte hur många vi kasta på igår. Fyfan.. Kasta på samma busschaufför två gggr. Igår ställde jag mig även bakofram och bara kasta en random snöboll på en bil. Rakt på framrutan soch jo bilen tvärnitar backar och jag springer ju. Så rulla dom ner rutan. Så dom bara jag bangar inte och massa sånt. Haha sick.. Nu har jag inte mer att säga. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: