2010-12-14 ? 21:04:03

from yeasterday

Förlåt för super dålig uppdatering, igårmorse började jag 08.00 med luciaträning, därefter var det dags att ha "uppvisning", det gick faktiskt bra, ingen som svimmade och så fastän att jag var nära! Efter det körde mamma hem mig snabbt för att byta om och hämta simkläder, åkte sedan upp till ramlösa station och där träffade jag även sassa från idol 2010, hon frågade mig dessutom om vägbeskrivningen till någon inspelningsstudio, lite sådär halv häftigt. Väl på filborna simmade vi, och efter ett tag fick jag ett fint astma anfall, kallsup plus astma, underbart! Romina såg bara att jag drog ner hela jäkla linan, så blev lite panik där, känns bra att man har en idrottslärare som bryr sig (y) åkte sedan hem, efter ett tag kom även julia, hanna och tobbe hem till mig och sen bar det vidare till kyrkan, allmänt trevligt i guess. Blev en väldigt lång och stressig dag igår. Dagen idag har bestått utav bowling imorse, jag vann till och med! Spalde med bimbo och julia. Sen drog vi ner till max i stan och åt, längesedan och gott var det! Sen en snabb rund inom pistachia innan det var dags för volleybollturnering i skolan, mitt lag kom 2a, great! Alla bra var i det laget som vann, inte okej! Efter volleybollen placlerade vi våra rövar på bussen och sen bar det hem till mig med hanna,tobbe och bimbo. Satt mest och snackade och ringde lite. Sen drog vi ut, jäkligt kallt. Har precis tagit mig ett varmt bad och pluggat lite matte tills imorgon, känner mig väldigt duktig faktiskt! Nu blir det iaf sista avsnittet av DH för iår, hoppas att det blir ett bra sista avsnitt iallafall. Nu har jag skrivit en helt ointressant roman. Skriver vidare imorgon, puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: