2010-12-12 ? 21:28:22

for the first time

Har precis bäddat ner mig i sängen och kollar beck, följer faktiskt det varje söndag. Älskar det! Har även tagit mig en lång och skön dusch. Sen har jag faktiskt målat om naglarna, i typ silver/glitter. Om ett tag ska jag locka håret. Även ifall jag inte orkar så tycker jag mitt platta hår är så himla tråkigt. Så vi kör på det imorgon, eftersom vi går lucia hela dagen imorgon. Börjar till och med 8, inte okej. Brukar ju börja 20 över 9, menmen. Slutar när vi är färdiga tror jag. Ska inte med och simma med skolan efter iaf. Ska hem och sova och sen vidare till kyrkan. Nu har jag tyvärr inte mer att säga än att jag ska försöka sova efter beck. Puss och godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: