2010-12-30 ? 15:57:07

far away..

Förlåt för dålig uppis, men har inte haft tid eller ork till att blogga. Idag gick jag iaf upp runt 5 för att åka till malmö och lämna min bror och hans flickvän vid flyget eftersom dom två ska fira nyår i london, avis! Sedan åkte vi till maxi och handlade lite, käkade även lite snabbt, innan vi drog oss mot entrè! Handlade inte mer än en ring idag, duktigt! Hittade även en jätte söt oddmolly blus men den var så jäkla dyr, och fick välja mellan piercing och den, så valde piercing faktiskt! Bara fick en ide att göra de idag, sedan åkte vi till nova lund. Jag och mamma köpte en sån rävpäls att lägga på jackan, dö snygg! Vid halv 1 bar det iaf hemåt, för lite käk innan jag och mamma åkte ut till väla för att pierca mig. Men såklart är det fullproppat, great. Fanns en tid kl 18, men hon orkade inte åka ut igen.. Så blev ganska sur, och tänker dock inte pierca mig imorgon.. NYÅR! Så ringde dit efter ett tag och tog tiden kl 18, så ikv blir det att pierca, can't wait! Väntar även på Tobbe och Hanna just nu, ska planera klart allting nu. Sen taggar vi för imorgon! Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: