2010-12-22 ? 23:19:21

clean

Nu ikväll har jag, Tobbe och Hanna spelat gin och rommy med mina föräldrar, riktigt kul faktiskt. Men det tar typ hundra år, efter det fick Tobbe för sig att vi skulle städa mitt rum, för här såg förjävligt ut rent sagt. Nu är det rent och fint. Tog 1 och en halvtimme, plus här är fortfarande inte riktigt färdigt hehe! Behövdes verkligen städa kan jag lova. Svinstia!  Just nu sitter jag iaf framför datorn, ögonen går snart ihop. Galet trött, ska bli så himla skönt att bara få sova ut imorgon, utan den där jävla väckarklockan! Slängde även upp outfiten för idag på förra inlägget, är tyvärr inte så bra bild.. Men hade hyfsat brottom imorse. Detta blir även mitt sista inlägg för idag i think, blogg u later! xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: